1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد .
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به بیوتی مارکت ایمیل بزنید .
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید .
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟
پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید . به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند . توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز .
3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود .

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از بیوتی مارکت خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد ؟
پاسخ : فروشگاه اینترنتی بیوتی مارکت دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد . برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت بیوتی مارکت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید .
همچنین بیوتی مارکت با بیش از 7 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بیوتی مارکت استفاده کنید .

2- آیا برای خرید از بیوتی مارکت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
پاسخ : خیر، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش، فقط اطلاعات خود را وارد و سفارش را تکمیل کنید .
البته با عضویت در بیوتی مارکت می‌توانید :
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید .
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید .
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید .
– در جریان فروش‌های ویژه قرار گیرید .

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید . رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم ؟
پاسخ : بیوتی مارکت با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند . همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید .
5- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بیوتی مارکت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند .
6- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم ؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید .
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید .
7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بیوتی مارکت تماس بگیرم ؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت .
8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟
پاسخ : خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند .